Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Verzendinformatie
LEVERTIJD
Op onze webshop zijn alle artikelen voorzien van een voorraad status, indien alle artikelen (ook gewenste aantallen) op voorraad zijn en de betaling voor 21:00 uur bij ons binnen is zal de bestelling de volgende dag worden verzonden. Wanneer een bestelling niet compleet is zullen wij wachten met verzenden tot de gehele bestelling compleet is.
* Tijdens zon- en feestdagen of wanneer wij zijn gesloten worden er geen bestelling verwerkt mits anders door ons wordt aangegeven.
* Wij zijn afhankelijk van de transportdienst die de bestelling aflevert, indien deze correct door hen worden behandeld zal de bestelling via bovenstaande worden afgeleverd.
TRACKTRACE
Als een bestelling wordt verzonden met een tracktrace code ontvang je deze via de status van je bestelling zodat je de zending kunt volgen. Normaal gesproken wordt een bestelling de volgende dag geleverd volgens bovenstaande tabel. Wij gebruiken voor verzending het opgegeven afleveradres wat je als klant zelf opgegeven hebt, hiervoor ben je zelf verantwoordelijk. Controleer deze goed om vertraging te voorkomen. indien u een onvolledig of een niet kloppend adres invult zijn wij niet verantwoordelijk voor de vermissing of het niet ontvangen van het pakketje.
VERZENDKOSTEN
Verzendkosten zijn verschillend per land, voor landen buiten Nederland worden zendingen per gewicht berekend. Binnen Nederland hanteren wij gratis verzending vanaf €50,00, bestelling onder €50,00 worden er €3,99 verzendkosten in rekening gebracht. De te betalen verzendkosten worden getoond bij het afronden van de bestelling.
WAT ALS IK NIET THUIS BEN
Als je niet thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen is het de keus van de transportdienst wat ze doen met de aflevering. Veelal ontvang je een briefje wanneer een bestelling opnieuw zal worden aangeboden of hoe te handelen om je bestelling in ontvangst te nemen.
GEGEVENS
Het kan zijn dat je als klant snel je gegevens invoerd waardoor het kan voorkomen dat er een niet correct huisnummer of postcode ontstaat. In een dergelijk geval kan het zijn dat een zending niet correct wordt behandeld door de transportdienst of zelfs helemaal niet wordt afgeleverd. Indien er onjuiste gevens of niet volledige gegevens worden ingevoerd is SEShop niet verantwoordleijk voor de zending en of eventueel vermissing van de producten.