IVM drukte in onze winkel is de voorraad niet up to date
IVM drukte in onze winkel is de voorraad niet up to date

Recht op retour | Retourneren

NIET TEVREDEN OVER EEN PRODUCT
Als consument kan het zijn dat je niet tevreden bent over je aangekochte producten en heb je het recht op retour tot 14 dagen na ontvangst van de producten zonder reden van opgave. Je ontvangt het volledige* aankoopbedrag incl. eventuele verzendkosten retour. Voor de retourzending ben jezelf verantwoordelijk incl. de gemaakte kosten hiervan. Indien je een product aan SelectDarts retour stuurt dient deze in originele staat incl. alle accessoires en verpakking aan ons te worden verzonden. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen overmaken.

Indien een product door gebruik in waarde verminderd heeft SelectDarts het recht op een vergoeding, het artikel kan niet meer als nieuw verkocht worden. Onder waardevermindering vallen ook accessoires, verpakking en dozen inbegrepen. De waardevermindering zal door SelectDarts redelijkerwijs bepaald worden aan de hand van controle na ontvangst en zal er rekening mee worden gehouden waar het artikel opnieuw voor kan worden aangeboden.

Artikelen welke niet onder het recht van retour vallen:

  • Een product wat op maat voor de klant gemaakt is, hier vallen o.a. alle bedrukte en bewerkte producten onder.
  • Een dergelijke schade dat het product niet meer verkoopbaar is.
  • Dartpijlen (ivm het toch testen thuis en ook nog eens beschadigd retourneren kunnen Dartpijlen NIET meer retour worden gestuurd)
  • Kleding mag niet gedragen zijn, niet gewassen en dient incl. originele verpakking en labels retour te worden gezonden.
  • OP=OP / SALE producten
  • Bij ACHTERAF betalen via Billink: Achteraf betalen kost ons geld, dus als u het product terugstuurd kost het ons extra. Vandaar dat bij de keuze ACHTERAF betalen GEEN producten retour kunnen worden gestuurd. (Fabrieksfouten uitgezonderd) Indien u annuleert voordat er producten verzonden zijn, krijgt u de door ons gemaakte kosten (die Billink aan ons doorrekent) minder terug betaald.


VERKEERD OF DEFECT ARTIKEL ONTVANGEN

Indien er door ons een verkeerd of defect product is geleverd dan gaan wij dit zo snel mogelijk oplossen. Neem contact met ons op en probeer een duidelijke foto te maken van het product zodat wij je sneller kunnen helpen.

Hoe een bestelling retourneren:

  1. Neem contact met ons op d.m.v. email, telefoon of whatsapp
  2. Er dient een RMA formulier meegezonden te worden, deze is in te vullen via onze webshop en uit te printen.
  3. Na deze stappen te hebben gevolgd dient je het product zo goed mogelijk te verpakken en af te leveren bij b.v. postnl.

TIP! Verstuur het product altijd met een tracktrace code zodat je zeker weet dat de retourzending bij ons aankomt. Eventueel kun je de retourzending laten verzekeren dat als bij schade of vermissing je de transportdienst hiervoor aansprakelijk kan stellen.


RETOURADRES:

RDB Shops
Oosterdijk 81
8601 BS Sneek
Nederland

Search engine powered by ElasticSuite